RASTLÖS...

Nu har jag badat, gjort ansikts peeling, tagit ansiktsmask, rakat mig, smort in mig, smort in ansiktet, smort in läpparna, tagit på mig pyjamas, och läst bloggar.
Vad mer kan jag göra?? Jag börjar bli rastlös, jag funtar på att noppa ögonbrynen lite men det behövs typ inte så det går på några sekunder, sen kanske måla naglarna i en ljusrosa färg om jag orkar, men det jag har ingen lust fast ändå har jag det, sjukt?? haha aa vet (a)

Jag vill bara att Mathias ska komma, så ja får krama och pussas på honom, sova, och sedan att det ska bli morgon så jag får gå upp och fixa mig och sedan möta upp camilla och patricia i Kista imorgon..
Måste kolla bussar också det får ja inte glömma för då bli ingen glad hihi!
Önskar att man va 18 och hade körkort och bil, bara jag som känner så?? Fyller ju 17 om lite mer än en månad, e inte det en ganska onödig ålder?? det händer ju inget speciellt vafan! När man blir 13 blir man tonåring, 14 ofta då man går in i "fjortisvärlden" eller börjar prova nya saker, 15 bli man byxmyndig och får köra moppe, 16 börjar man gymnasiet, 18 får man gå på krogen+ta körkort och man bli myndig, 19 tar man studenten och börjar jobba och tjäna pengar, och 20 får man köpa på systemet, men 17?? vafan händer för spec när man e 17? någon som kan förklara det för mig?? Bara ett onödigt tal som man vill ska förvandlas till 18 haha!! =)
aja nu ska jag först välja ut outfit tills imorgon sen får vi se vad som händer.
pussar!!<33


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0