PARTY AL NIGHT LONG =)

Söndag idag då.. Har inte gjort ett piss, vaknade vid 16-tiden och låg kvar i sängen med mathias till ca 17 då han åkte hem ;p Inte så konstigt att jag vakna så sent när vi la oss vid halv 6.
Vi hade ju nämligen fest här för Jennie igår som fyller 17 på måndag =)
Det började med att alla personer samlades at my place vid 20:30 tiden då jag camilla och patricia fixat i ordning allt och planerat för fullt, thanks for the help girls!! =)
Sedan satte vi igång, dunkade musik och pratade, vid 9 tiden var det dax för mig och camill att åka till sundbyberg där vi skulle kidnappa den helt ovetande Jennie, vi hade gjort iordning en moppehjälm som vi hade tejpat iför visiret för så att hon inte skulle se någon, och sedan målat lite på det också (a)
Patrick, Ellens(en klasskompis) pojkvän ställde upp att köra oss från sundbyberg hem till mig, verkligen helt underbart snällt!!! Vet inte hur vi ska kunna tack för det!
Hursomhelst så tröck vi in Jennie i bilen efter att vi tryckt på henne hjälmen, så körde vi hem till mig där alla vänner väntade, hon blev jätte glad! sa hon iaf så man får väll hoppa på det haha =)
Sedan hade vi trevligt hela kvällen och dom sista personerna tog taxi hem vid halv 3 tiden!!
Så tack för en helt underbar kväll med alla!!

När alla dragit så städade jag undan och sedan från halv 5 till 5 väntade jag på min älskling som var påväg =)
Han kommer hit snart igen, ville bara hem lite först. Så när han kommer ska vi ner till Willys och köpa lite gott till kvällen!
Men imorgon e det ny vecka vilket betyder: ny vecka, ny dag nya tag! Så imorgon blir det då gymmet som gäller, tro det eller ej men jag längtar faktiskt!! =)
aja nu ska jag sminka mig lite snabbt sedan vänta på att Mathias hör av sig.
Bilder från igårkväll kommer senare, nu sålänge kan jag bjuda på bilder på hur jag såg ut under kvällen=)


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0