MYS!!

Nu sitter jag här, ny-solad och ny duschad och har precis satt på en ansiktsmask, såå duktig hag varit idag alltså!! förlåt men måste berömma mig själv fan!! =)
När jag tagit bort masken ska jag tvätta ansiktet, smörja in det och sedan torka och platta håret =)
Mathias ska sova här nu ikväll så när han kommer ska vi laga mat, köttbullar och makaroner får det bli, lagom och enkelt bara.
Sen blir det väll titta tv och massa mys! =)

Många inlägg det blir idag då men det är alltid kul! =)
puss see ya! =)<33


Bild på mig och victoria från sommaren =)

Kommentra
Jag har talat: Linnsus

Hejsan, Ja men lycka till Med Mathias igen.

Hoppas du kan få honom att inse att han inte bara kan leka runt längre. Han är faktiskt snart 19.

Men lycka till!

2009-04-03 @ 08:05:01
URL: http://kingofyou.blogg.se/
Jag har talat: =)

Haha, diggar bilden på mathias när han håller om sitt "ex". Fulare kille får man ju leta efter!

2009-04-03 @ 13:13:55

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0