MOBILEN!

Juste!! jag var ju och hämtade mobilen idag, och allt gick jätte bra och han i disken var skit trevlig!
Jag lämnade ju in telen för att en av knapparna var sprucken på 4ställen och fungerade inte heller, och jovisst när ja fick tillbaks telen så var knappen hel och fungerade men dom idioterna som lagat den har ju lyckats pajja vibratorn så ja måste åka in med telen igen... men denhär gången får ja tillbaks pengarna istället! Jääjj!! Så nu blir det en ny tele, ska välja en helt ny model än den jag har för den e bara skit! Men det är ju inte så pjåkit med 3 nya telefoner på 1 år haha!! och för samma pengar för den delen =)
Aja nu ska ja gå in till camilla som sitter i rummet och tittar tv puss!!


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0