MATDAX!

Nu börjar klockan närma sig 20:00 och jag har precis kommit hem =)
Direkt efter skolan så drog jag nämligen hem till mathias, vi somnade på hans säng, jätte mysigt! =) Och sedan när vi vaknade eller aa när han väkte mig så följde jag med honom till skogås centrum för han skulle äta middag.
Direkt efter det så åkte jag hem och nu sitter jag här och väntar på att ugnen ska bli varm =)
Ska nämligen laga middag till mig själv nu och det får bli qourn filéer, pommes och vitlökssås, mm det vattnas i munnen=)
Mamma och pappa e på landet denhär helgen igen så därför e jag ensam hemma, vet inte riktigt vad som händer ikväll men kanske helt enkelt bara blir en chill kväll hemma med mig själv, poppcorn och en film?? vore inte helt fel menmen får se hur det blir..

Nu måste jag fortsätta med maten kanske skriver sen puss!
<33


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0