LÄNGTAR!!

Idag har ja varit riiiktigt duktig! har städat rummet, akvariet, duschat, tvättat, diskat, tagit hand om skorna och aa massa saker och allt på en och samma dag!! =)
Jag blev precis klar och snart kommer Mathias hit, om ca 25 min, OM ja längtar!!! vi har inte träffats på över en vecka nu!!
Och jag måste säga att jag håller med sandra om en sak, Man lär sig att uppskatta den andra mer om man e ifrån varandra ett tag även om det är jobbigt, och det är faktiskt helt sant!
Och det känns som känslorna blir starkare om man e ifrån varandra ett tag också =)

Nu ska jag tippsa om en sak, mitt nya schampoo och balsam!!! Ni som har lockigt/krusigt hår och inte gillar det prova schwarzkopf nya GLISS schampoo och balsam, asia straghit, håret blir faktiskt plattade/rakare och det är mycket enklare att platta det sen och det håller i sig, skit bra verkligen!! är skit glad att jag provade det, och det är ändå bara första gången jag använder det och det visar resultat, så prova det är vekligen värt det!!!

aja nu ska jag dra puss!!


Kommentra
Jag har talat: Millan

joo allt bra smink är där i... :P men fick ta en annan dålig mascara och en foundation :P

2009-04-12 @ 18:45:10
URL: http://camillabuhl.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0