JESSI!!

Ville bara hälsa "Jessi"  välkommen till nutiden! han dumpade henne för ngr dagar sen för att han fortffarande hade känslor för mig så dra och skaffa dig ett eget liv din patetiska lilla obetydelsefulla människa... eller börja skriva mail adress så man kan kontakta dig istället för att sitta gömd bakom en data som e feg skit! sluta försök förstöra andras liv och skaffa dig ett eget...


Så till er andra då, min dag har varit toppen trotts att ja försov mig, när ja väl kom till skolan så han ja med lite av el och säkerhets lektionen och sedan idrotten såklart där vi spelade volleyboll, efter skolan drog jag direkt till gymmet och gymmade hårt i ca 1 timme, så duktig var jag!! =) Värt en applåd tkr ja ;)
När ja väl kom hem efter mycket trängsen på tåget så tog jag en macka och sedan satte ja mig här för att blogga lite och märkte då kommentaren från den fega "jessi" som tror hon vet allt, vilket fick mig på lite sämra humör menmen får väll försöka göra ngt kul så ja glömmer henne...
Mathias ska sova här ikväll och då kan ja ju inte vara på dåligt humör, ja hoppas verkligen av hela mitt hjärta att det fungerar denna gång!!!! Och snälla håll tummen för oss!! och inte tummarna för det beryder otur utan bara tummen ;)
ha de bäst puss!!

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0