HORUNGAR!!

Asså kan ni ge er era patetiska fega jävla slampor!! Att ni ens orkar bry er, att ni ens orkar hålla på??!!
Har ni tänk på att ni kanske har fel denhär gången??!!
Vrf skulle han dumpa en tjej som ser bättre ut om han bara lekte med mig?? varför skulle han trotts allt välja att komma tillbaks igen??
Ni frågar hur jag orkar, men hurfan orkar NI lägga er i mitt liv, e ni avunsjuka eller??! har ni inget posetivt att säga så kan ni bara knipa käft, jag har allas ip-adresser och kan lätt leta upp er och då blir de inte lika kul så håll bara käft skaffa ett eget liv och låt mig vara och framförallt... KOMMENTERA INTE ANONYMT DET BEVISAR BARA VILKA FEGA IDIOTER NI ÄR!!!!1 HA LITE STAKE I ER FÖRFAN OCH STÅ FÖR VAD NI TYCKER, TÄNKER OCH SÄGER!! ELLER SVIKER ERT SJÄLVFÖRTOENDE ER DÄR??!!

Kommentra
Jag har talat: jonna

Jennifer du gör precis vad de vill brudarna. Du ger igen över bloggen o tar till dig o blir arg o tar honom i försvar. Nonchalera e det bästa o skriva bara det positiva om ert förhållande o låtsas att du inte ser kommentarerna. Förslag; Visa Mathias o låt han läsa o skriva ett inlägg till brudarna på Din blogg, såklart. Kanske tar skruv! Annars Lycka till med Livet. Lev här o nu!

2009-04-01 @ 23:07:50
Jag har talat: Sandra

Jag gissar på att det är avundsjuka (:

2009-04-03 @ 17:09:19
URL: http://sandrakristiansson.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0