HOME!! =)

Resan hem från skolan tog ovanligt lång tid idag, vet ni varför?? Var nämligen så att det brann i Stockholm södra..
Jag hoppade på tåget i Huddinge och när vi kom till sthlm södra så var det tjock svart brandrök över hela perongen och det var svårt att andas, men tåget åkte vidare och i stan gick jag av för att byta tåg och det var då personal och sånt i södra märkt röken så dom stannade alla tåg, mitt tåg skulle då komma 20 min senare, och camilla som kom med tåget efter blev stillastående i årstaberg och kom ingen vart..
Jag hade ju då turen som hunnit med det tidigare tåget, för det var det sista tåget som fick pasera sthlm södra, så i stan sen så satte dom in ett extra tåg mot kungsängen som jag kunde ta så då va tåget "bara" 10 min sent, sedan han jag precis med bussen i barkarby hem hit =)
Och direkt när jag kom hem så la jag mig i solariet! så nu e jag lite brunare iaf!! ska bli bättre på detdär med att sola, skämms på mig ;)
aja nu ska jag strax hoppa in i duschen och sedan ska jag väll höra när mathias kommer =)
puss på er!!



Fan va ful!!! men bjuder på den ändå!

Kommentra
Jag har talat: Erika

Vem är du och har du några tips på hur man skulle kunna bli modell?:)

2009-04-27 @ 19:19:18
URL: http://lundljung.blogg.se/jikiz
Jag har talat: Erika

Vem är du och har du några tips på hur man skulle kunna bli modell?:)

2009-04-27 @ 19:19:22
URL: http://lundljung.blogg.se/jikiz
Jag har talat: jonna

Du duger som du e! Snygg som bara den, skulle vara tvillingsyrran som e snyggare..

2009-04-27 @ 22:18:22
Jag har talat: Millan

fuskis, vi måste sola tillsammans också ;)

2009-04-28 @ 06:25:07
URL: http://camillabuhl.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0