HOME SWEET HOME!!

Såå äntligen är ja hemma igen och guud så skönt det är!!!! =) För mycket landet och för lite kompisar för min del, hade det vart fint väder så hade det varit mycket roligare att vara ute i skärgården men nu var det mulet, dimmigt, kallt, blött och fuktigt och regnade ibland så de va inte så kul. Men idag var det strålande väder!! men det var nog bra det eftersom vi hade påsklunch med massa släktingar till camilla och så.

Min huvudvärk igår gick inte över så jag hade ont tills ca 14-tiden idag ajaj inte kul menmen hoppas det inte är pågång igen dethär med huvudet, jag har ju haft mycket problem med huvudvärk dom 2 senaste åren och det är verkligen inte kul..

Strax ska jag väll packa upp och tvätta, städa, laga mat och diska, kanske inte så kul på en fredagkväll men även sånt måste ju göras, och jag lyckades övertala pappa så jag inte behövde åka ut till landet imorgon på en påskmiddag men vi gjorde en kompromiss, att jag e hemma och äter middag med familjen på söndag kväll och det kunde ja ju gå med på, bra va?! Så imorgon ska jag och camilla in till stan och leta solglasögon och lite så och sedan ska vi förmodligen hem hit och sola lite och sedan kanske vi drar till några kompisar eller något annat skojjsigt =)
Aja nu ska ja inte uppehålla er mer med text men med bilder faktiskt! först bilderna från Norra stavsudda(landet) sedan bilderna från grillkvällen i fredags(3/4)




Och från grillkvällen:







Tryck på bilderna så blir dom större.
puss<33

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0