HÅRSTIPPS; FÖR ATT FÅ VOLYM!



Idag är det inte jag som shoppat ngt utan pappa som "shoppat" åt mig haha! Bad han köpa wellaflex hårmousse och hårspray, skrev de på en lapp och la i köket imorse och när han kom hem sen så hade han det med sig! =D
Tack pappa!! och du hittade heeelt rätt!!! =)

Har aldrig provat hårsprayen men hårmoussen e skit bra, och då chansar jag på att hårsprayen också ger bra resultat, min hårspray tog faktiskt heeeeelt slut imorse så det var på tiden ;p

Jag ska även köpa Dust it, vad är det kanske ni undrar?? Jo det är ett pullver som man har i hårbotten så man får upp lite volym på håret, det är skit bra och finns att köpa hos frisören för 169:-
Tycker inte om när håret ligger helt platt, så dust it, wellaflex hårmousse och hårspray gör susen!! =)

Kommentra
Jag har talat: beatricejakobsson

man blir helt besviken.. jag kan tänka mej att det inte är roligt att sitta där när alla glor på en. efter som det blev sån dålig rättegång ville jag göra något så jag fick se hur en går till men ångrade mej snabbt! :)

2009-04-24 @ 19:14:11
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0