GYM OCH SOL!

Sådär då har jag precis kommit hem från ca 1 och en halv timme på gymmet, skit härligt och skit duktig har jag varit! Man känner ju att man tränat iaf, e trött i hela kroppen och tror nog ja kommer ha lite träningsvärk imorgon men det märker vi =)
När ja gymmat klart väntade camilla på mig utanför så fick ja mina greje; Jacka, termobraller och tröja, nämligen så att jeanette och mamma ska till idre imorgon så dom behöver låna mina grejer som var hemma hos camilla..
Camilla hade även med sig en liten termos med kaffe till mig som ja bad om, tack så mycket!! va skit nice att sitta i solen på bussen och dricka varmt härligt och gott kaffe =)
När ja kommit till tåget sen så var det ju aningen trångt eftersom alla var påväg hem från jobb och sånt men som tur är så va de ju bara två stationer ja skulle åka, bussen från barkarby var grymt varm dock!! förstår inte varför dom har på elementen på högsta grader i vissa bussar fortfarande när solen ligger på?? det blir ju skit varmt och kvaft, menmen..
Nu ska ja inte uppehålla er mer för nu ska ja lägga mig i solariet i 20 min sedan ta en skön lång dusch, fixa ansiktsmask och sedan höra av mig till mathias I think.
puss<33

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0