GRILLKVÄLL!!

Så då har jag precis kommit hem till camilla från en grill eller aa ska ja säga eld/mys kväll i ursvik..
Vi kom dit, mötte upp ngr, fick sedan skjuts av Victor till själv brasan där vi mötte ngr fler, sedan kom ett helt gäng med dom drog strax efter.. Det var väll en helt okej kväll, inte tråkig men inte jätte kul heller. Dock är det ju alltid lika kul att träffa alla människor =)

Nu ska camilla packa ihop sin grejer hon ska ha med till skärgården, sedan ska vi nog äta lite eftersom båda klagar på burrande magar, sen tar vi nattbussen hem till mig igen och ser om vi hinner få någon timmas sömn innan vi ska upp igen men de märker vi.
Först tänkte vi att vi skulle skynda oss innan tågen slutade gå men sen kom vi på hur dummt det var att skynda sig till tågen för att åka hem till mig som tar ca 45 min istället för att vänta på att nattbussen ska börja gå som tar 22 min och går ända från camillas dörr till min dörr typ ;p
aja nu ska vi fixa lite grejer så lägger ja antingen in bilerna nu när ja kommer hem, imorgon på morgonen eller när ja kommit hem någon gång efter helgen, det får ni märka sjävla =)
puss!!<33


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0