GODNATT.

Då har precis dom sista människorna åkt härifrån, nämligen så att victor, jimmy, timmy, wille och camilla var här ett tag =)
Vi pratade, tittade lite tv, käkade chips, bullar och drack cola, eller aa det var väll mer dom som drack och åt, jag hade iaf himlans trevligt, alltid kul att umgås med vänner=)
Imorgon skulle egentligen jag och camilla iväg på en modell uttagning typ då vi fått lappar om det på stan av några personer, men vi skippar det, orkar inte helt enkelt sen vet man ju aldrig hur seriöst det är, är det model som är meningen för oss så kommer det fler chanser eller något, det var ändå mer bara en kul grej.
Jag har iaf fått veta att min älskling kommer hem från norrland imorgon!!! jääjj!!! =) fan vad jag längtar!!! SYnd bara att han blivit lite sjuk =/ men han får fan se till att vara frisk imorgon kväll så han kan komma hit och sova och sen på måndag när vi vaknat och fixat oss så ska vi in till stan också ska han få välja något som han får som födelsedagspresent av mig =)
aja nu ska ja hoppa i säng puss!!


Kommentra
Jag har talat: Nenne

Jag hoppas för ditt eget bästa att bullarna inte är slut då jag har födelsedagsfika på tisdag! puss

2009-04-12 @ 09:50:19
URL: http://jageliten.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0