GODNATT!

Nu ska jag strax gå och torka och platta håret, har nämligen precis duschat, och först tänkte jag platta och så imorgon men nu ringde matte precis och fråga om han fick sova här så får väll platta håret nu ändå ;pp

Imorgon ska jag först till skolan sen förmodligen direkt till gymmet då det inte blev gym idag heller, usch blir arg på att det inte blir av!!! Efter gymmet ska jag hem och sola och sedan fixa mig, efter det ska jag väll förmodligen börja laga mat, jag och mathias ska äta tillsammans här imorgon bara han och jag, mys va?? Vad jag ska laga har vi inte bestämt än, ska ahndla imorgon så =)
Efter vi ätit ska jag svänga förbi Julia en snabbis och lämna hennes present och gratta henne och så och sedan åka vidare och träffa några kompis, Så får vi se hur kvällen blir =)
aja nu måste jag fixa mig puss!!
<33

(föresten kameran e hittat men den e hemma hos andra syrran så får se när ja har den tillbaks igen, hoppas det blir snart)

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0