GODNATT!

Nu sitter jag här igen, väntar på mathias som snart kommer, han ska sova här inatt igen, ovanligt va?? ;)
Det blir ett kort inlägg nu bara =) skolan vet ni ju vad jag gjorde om ni läst det förra inlägget, och direkt efter skolan åkte jag till stockholm södra och mötte mathias, vi åkte till stan och fönstershoppade och sen åkte var och en hem till sig =)

AIK spelade ju idag och det gick inte bra =( förlorade med 0-1 attans!! menmen man kan ju inte alltid vara bra, rihgt?? bättre spel nästa gång!!

Lovade ju även att lägga upp bild på hur ja såg ut idag men det ligger nu på andra datan så ni får stå ut tills typ imorgon, menmen nu ska jag ta bort min disk och sen e nog matte här, puss!
godnatt

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0