GODMORGON!

Jag ska strax gå till bussen men jag tänkte att jag ska hinna med att blogga lite innan bara =)
Sitter nu här med en kopp nybryggd latte okej njuter, fint väder ute idag också och hörde att det skulle bli ca 16-gradit så jag hoppas på det och lite varmare (a)
Känns verkligen att sommarne e påväg och det känns så jävla bra!!!! =)
Än så länge har ja inge sommarjobb och som ja skrev förut så får jag verkligen panik!! när jag kommer hem idag så ska jag kolla på komunen, för man jobbar ca 3 veckor mellan 07.00-16.00 varje dag och får ca 10.000-15.000 och det är ju inte dåligt de! problemet e bara att det kanske e försent att söka in?? Aja värt ett försök iaf, sen ska jag nog skriva om mitt CV så det BARA står sommarjobb och inte extrajobb också, och sen lämna ut typ överallt..
Aja have to go now..
Börjar 9.40 men engelska prov, har inte pluggat ett piss men brukar få VG på proven ändå, det är liksom bara repetion av 9an så.
Sedan har vi svenska där vi förmodligen ska börja på något nytt.. as normal...
Och sedan luch och alla våra lärare har sagt att vi går halvdag alltså slutar efter lunch så kommer våran fucking matte lärare och säger att vi ska ha matte ändå!!! så jag och camilla ska gå och prata med lennart våran mentor och om inte de funkar så ska vi prata med kaj våran biträdande rektor! För vi ska fan ha ledigt!! man har ju liksom planerat saker nu då kan hon inte komma dan innan och säga att vi inte alls e lediga efter lunch när alla redan sagt att vi är det!! usch blir arg(a)
puss!<33

 

Ni får tyvär inga nya bilder nu då kameran e hos andra syrran i Kallhäll, ska förska hinna hämta den ngn dag...

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0