GODMORGON

Godmorgon darlings!! =)
Vaknade för ca 45 minuter sen och nu håller ja på att städa lite =) Mathias kommer ju förmodligen snart så då kan de inte se ut som ett bombnedslag plus att jag inte direkt trivs i mitt rum när det ser ut som det gör nu för det är verkligen kaos, menmen tur att ja ska göa något åt det nu iaf =)
Och när jag städat rummet så ska ja städa akvariet och sedan "städa" mig själv ;p ska antingen duscha eller bada, hur som helst så ska jag prova mitt nya shampo och balsam som ja köpte igår, ni kanske har sett det på reklamen?? det är mot lockigt hår, på reklamen är det en tjej med jätte lockigt hår så duschar hon med dom dusch grejerna så får hon helt spikrakt hår, riktigt så tror jag garanterat inte det blir, men det kanske hjälper lite och om inte annat så tror ja kanske att det håller i sig längre efter man pattat håret men det märker vi, ja kan ju skriva hur det var sen,
aja nu ska ja fortsätta städa puss!!


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0