FREDAG!

Har precis följt mathias till bussen, han sov här inatt igen och han var ledig från sin praktik så han fick ligga kvar och sova medans jag fick slita i skolan =(
När jag kommer hem klockan 13:00 tror ni inte han fortfarande ligger och sover eller?? haha vilken latmask!! =)

Eftersom jag inte hade käkat sen igår vid 3-tiden då jag bara käkade en cheesburgare så var jag galet hungrig!!
Vi hade lax kvar i kylen så jag gjorde en laxsallad med vitlöksdressing, gott!! =)

Vilka såg matchen öis-aik igår?? Jag gjorde iaf det och vi vann med 1-0!! jääjj!! Så nu ligger vi etta!!! haha fuckers!!
aja har inte så mycket mer att skriva, kanske drar till kista och titta runt lite, har pengar på kortet nu, sjuukt nice! =)
puss



Alltid kaffe på morgonen!!
ser fan tjock ut på den bilden :O

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0