FÄRDIG!!

Så snabbt gick det och bra tror jag den blev(a) uppsatsen alltså.. Får väll komma ihåg att skriva resultatet när jag får tillbaks den.
Den ska tydligen bedömas efter nationella kriterierna så tror det blir lite hårdare men det märker vi..

Usch magen burrar och är helt omottiverad till allt just nu, man blir ju så trött och hängig när man inte ätit, käkade dock frukost imorse fast det var vid 7 tiden..
Matte prov sen efter lunch, inte pluggat ett smack men det har ja iof inte gjort på något matte prov och ändå fått VG så det lär nog gå finnemang, känner mig väldigt säker på dethär kappitlet så ja har inget som talat emot mig direkt =)
Aja nu ska ja rulla tummarna eller något tills jag får gå (a)
puss!

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0