EGEN SOVMORGON (a)

Med andra ord jag försov mig!!!!!! =( och idag som vi ska ha våran första lektion i ellära och säkerhet!! attans alltså!
Och nu tänker ni säkert, vrf sitter du vid datan då?? skynda dig till skolan istället, det är faktiskt så att ja kan inte styra när bussar och tåg ska gå och sen tar de mig en och en halv timme till skolan, men ja ska ta första bästa buss härifrån och skynda mig iväg så ja åtminstonde hinner med slutet av lektionen och sen idrotten.
Efter skolan tror jag att ja drar direkt till gymmet faktiskt så det ska bli nice att äntligen träna igen, än så länge har inget kommit upp så få väll hoppas på att inget dyker upp heller =)

Första apil idag då, lurat någon?? Inte jag men förra året lyckades ja lura ca 20 pers så duktig var jag ;)

Och sist men absolut inte minst så ska ja berätta en sak ni kanske tror är ett april skämt men det är det inte, så nu får alla ni tycka att ja e idiotisk och dum i huvet och korkad och aa allt ni nu vill tro men jag tar tillbaks Mathias, Grejen e den att jag saknar honom enormt, heela honom, hela vårt förhållande och allt verkligen!! och jag älskar faktiskt  honom och älskar e ett starkt ord men jag menar det och det kommer inifrån hjärtat!
Så ja ska ge det ett försök till, och nu vill ja inte höra: nej gör inte det och blabla för jag tänker inte lyssna denna gång, det ända jag vill ha är ert stöd, och om det är för mycket bergärt för er så behöver ni inte yttra er om den här saken=)
Somdagt my life my rules, så ja sköter det som jag vill, men era tipps och allt är ändå toppen och dom vill ja fortsätta ha men har ni inget snällt att säga kan ni knipa käft =)

nu ska ja dra till bussen puss på er!
<33


Inte från idag..

Kommentra
Jag har talat: jessi

http://193.13.74.131/gallery/6212574f64536f2bf3a6ef488ab11f6e/a23ee15fecf20036230448444c1032de.jpg

där är även hans andra flickvän men digga hans nya stil att köra med två på samma gång XD

2009-04-01 @ 11:21:08
Jag har talat: Anonym

hahah... de här är ju ett skämt...

jaa först kommentaren ovan, att du orkar bry dig?! men sen jaa.. haha inga kommentarer. Mathias leker , hur kan du va så blind att inte inse de?

Läs ditt inlägg om han igen och tänk igenom allt lilla du

2009-04-01 @ 18:06:32

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0