DAIMTÅRTA OCH LATTE!! BÄSTA!

Hejhej, nu hamna jag här framför burken igen =) Jag har precis ätit daimtårta och druckigt latte tillsammans med lilla camilla =) Vi pratade massor också, trevligt trevligt, det är inte ofta i pratar så mycket om massa grejer längre eftersom vi träffas hela tiden så vet vi redan det mesta och är med om samma saker men idag blev det massa prat iaf =)

Camilla står just nu i duschen och när hon är klar så ska vi fixa oss och sedan åka hem till henne och packa in för morgondagen då vi åker till skärgården och jobbar, vi kanske handlar påvägen hem till henne nu också så vi har lite mat att ha med oss i helgen, kan ju behövas så man inte svälter ihjäl ;)
Ikväll ska vi iaf iväg med ett gäng kompisar och ha grillkväll, trevligt va? tycker iaf jag!! va ett tag sen man träffade alla rara och underbara nu, får väll ladda kameran så det blir några trevliga bilder för det antar jag att ni vill ha =)
Blivit lite tomt med bilder i senaste inläggen så nu bjuder jag på en som jag tog ngn morgonen denhär veckan när ja satt och sminkade mig och drack kaffe ;p
puss<33


Kommentra
Jag har talat: Linnsus

Ofc!

Alla är inte lika bäst som jag ;)

Som skiter i vad andra tycker om vad jag säger och gör.

Om ngn vill något ät det bara att ringa så får vi ta det face to face ;)

2009-04-03 @ 17:49:24
URL: http://kingofyou.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0