DAGEN+FÖDELSEDAG OSV..

Inlägget tidigare kanske inte hade så stor betydelse märkte ja men jag hade tänkt att skriva mer men precis då började klassen droppa in så bestämde mig för att stänga av istället ;pp Vad jag skulle skriva kommer ja inte ihåg men var det viktigt så kommer ja på det igen sen ;)

På idrotten iaf så fick jag och ellen gå promenad till Stuvsta Grillen och tillbaks, men tror ni det fanns någon jävla grill i stuvsta som hette så eller?? nej den hette typ loffes grill men jag smsade till Felix och han sa att stuvsta grillen är loffes grill ;p
Vi hade tänkt att äta där också innan vi begav oss tillbaks men dom hade bara korv och någon hamburgare så vi sket i det och åt kebab i huddinge istället, fan va mätt man blev!! jag har inte ens ätit middag än för jag e så himlans mätt!!
Sedan iaf så åkte jag hem och hemma låg mathias och väntade =) Han va hungrig så vi drog ner och köpte kebab även till honom och när vi kom hem igen så sov vi ett tag och sedan åkte han hem.
Nu har jag fixat lite med tvätten och lagt in lite bilder från kamera och mobil och sånt, och tänkte dela med mig lite av dom ;)
Var ju nämligen så att syrran fyllde 19 igår, stooort grattis!! =) Och av mig fick hon ett kakfat i 3 våningar som ja hörde att hon blev väldigt nöjd över så det var ju bra! =)
aja nu kommer lite bilder och sedan tror jag att jag ska tvätta bort sminket, kanske städa lite och sedan frå vi se vad som faller mig in att göra =)
puss<33





Några i klassen skulle skriv på tavlan, bara det att ove hade skrivit siffrorna så högt upp så det såg skit kul ut när dom knappt nådde ;)


Mathias letar efter min tia under sängen mohaha!!
Jag råka tappa den nyss igen föresten men denhär gången får ja krypa =(
;p

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0