BLOGGAR=FARLIGA!!

Hjälp vad tiden ran iväg :O har inte ens lämnat datorn än, skulle ju gå och tvätta bort sminket och kanske städa och lite så men jag har inte rört mig ur fläcken, började läsa bloggar och fastnade helt!
Tiden bara svischade förbi bland alla rader, ena bloggen ledde till den andra som ledde till den tredje osv, men det var ändå rätt så skönt att bara sitta och titta runt och inte behöva göra ett piss menmen nu ska jag göra mig iordning och sen kanske gå och lägga mig om ja lyckas somna tidigt;p sov ju ca 2 timmar med mathias så får la se om ja lyckas somna igen;p
puss!<33


Jag i nya solglasögonen =)
tack igen Jonna!
=)

Kommentra
Jag har talat: Millan

de va 3 st muppar från klassen som jag själv inte umgås eller pratar me... jag hade ju loggat in på datorn skulle skriva blogg. de är heller inte farligt att vänta

2009-04-15 @ 22:30:04
URL: http://camillabuhl.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0