WIE! =)

Idag har jag jobbat på riktigt bra i skolan.. Jag har målat klart alla väggar och jag har fixat till den vita kanten längst upp så att den är jämnare och sen har ja börjat mål dom 5 figurerna man ska måla på väggen i olika färger. Jag har målat alla dom 1 gång och 2 st av dom 2 gånger så imorgon ska jag bara måla dom 3 sista figurerna en andra gång och sen ska jag bara rätta till lite saker och sen är jag klart =D
Vi som är klara ska få göra som en bonus grej och det är att måla trösklarna och lite sånt.
Jag har bilder på det jag gjort men dom ligger på mobilen så jag lägger in dom sen någon gång när jag orkar.
Om några veckor så ska vi gå ner till bygg avdelningen och vara där i 1 månad ca så det är därför vi inte kan gå vidare med att tapetsera och sånt. Sen efter den månaden på bygg så ska vi få våra riktiga verktyg och sånt som vi ska betala för så då kommer vi få bra verktyg som inte går sönder eller är rostiga ;p

Menmen, idag när ja stod i mitt bås och jobbade så fick jag sms från mamma och där stod det att hon bokat teori lektion på tisdag den 30 kl 17.30 =) Det är teorilektion så att jag kan börja övningsköra sen!! =D Fatta kuuuuuuul!! =D Längtar redan nu!!!

Aja nu börjar snart idol så hejdå
puss<33

Kommentra
Jag har talat: Camilla

Låter fan riktigt bra ju! Själv ligger man efter i skolan...

Jag vill oxå köra!!!! =D <3

2008-09-25 @ 16:37:02
URL: http://camillabuhl.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0