Världens onödigaste dag!!

Jag önskar att ja kunde spola tillbaks denhär dan och istället för att gå upp i morse så kunde jag legat kvar i min varma sköna säng och gosat resten av dagen!
För den här dan var fan den mest onödiga dag i mitt liv!!!

Det börjar med att jag går upp och gör mig i ordning och sedan åker till flottsbro där vi ska ha friluftsdag med klassen men itne fan blev det med klassen för det vara bara jag och Ellinor där från våran klass sen var resten från bygg klassen så i våran grupp var det jag Ellinor och typ 30 killar ;p
Vi började med att koka blåbärssoppa i ett stormkök och när den e kokad vad tror ni vi gör då? Jo vi häller ut den! så jäkla onödigt att ens ha kokat dendär soppan :P
Sen går vi vidare till nästa station där vi sätter upp ett tält och när de e uppsatt så plockar vi ner det igen.. *suck*
Efter det  så hade vi lunch då fick vi korv som var halvfärdig så jag och Ellinor gick till fiket och tog varis kladdkaka istället =)
Sedan så hade vi tippspromenad om allemansrätten med redan efter 5 frågot så viste vi svaret så vi behövde itne ens gå klart.
Efter det så fick vi tända en eld och när vi gjort det så skulle vi släcka elden och sen skulle vi prata om svampar fast det var INGEN som lyssnade!
Asså förstår ni vilken grymt onödig dag?
Och inte nog med det, sen fick vi stå i 1 hel fucking timme för att vänta på bussen och när den väl kom så hade jag 2 timmars hemresa. *suck* och *suck*

Så nu hemma och jag inte gjort ett piss, bara latat mig på sängen, men det förtjänar jag faktiskt!! tihi
puss<33

Kommentra
Jag har talat: Jonna

Det var väldigt onödigt, men säkert lärorikt (tältuppsättning o lära sig koka blåbärssoppa mm).

Kloka ord: Hur vi har det beror helt och hållet på hur vi tar det som händer oss. Fundera på den du!

2008-09-11 @ 20:20:27
Jag har talat: Robin

Svaret på din kommentar.

Ja, låt mig upprepa samma sak?, sköt du ditt så sköter jag mitt. Precis som vi kom överens om. Ingen lägger sig i någons liv.

Hoppas du hare bra.

2008-09-12 @ 01:24:16

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0