trööött.

Ny vecka så de va bara att gå upp klockan 5 igen ;p
I skolan så spacklade vi alla väggar och sen täckte vi över bänkarna i våra bås. Jag och camilla jobbade riktigt sanbbt och effektivt så vi blev klara väldigt fort så vi fick hjälpa madde och nikita med deras bås.
På Lunchen så köpte jag och camilla en baugett som vi delade på och vi började as garva och fick ett skraffanfall som varde i typ 30 minuter haha!! Det gick bara itne att sluta skratta, så man kan ju fatta att vi var trötta haha!!
Skolan rullade på och vig 20 över 4 var jag hemma igen.
Jag kollade på topmodel och sen fortsatte jag bara kolla på tv och när mamma och pappa kom så åt vi lite rester.

Just nu e jag verkligen jätte trött, så trött att jag blir flummig och kan skratta åt nästan allt.. Fast jag känner ändå inte för att sova riktigt ännu men snart ska jag nog krypa ner i den varma sköna sängen och sussa =)
Jag e fortfarande väldigt förkyld, framför allt snuvig och det är riiiiiktigt jobbigt!! Hoppas det blir bättre snart!
Hahaha btw så har jag smittat jätte många (a) haha! fråga camilla hon e en av dom smittade tihi (a)
pussar<33


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0