Slappdag!!

Nu har jag precis kommit upp från ett varmt och skönt bad =) kände verkligen hur mycket jag behöve det där badet!!
Jag är väääldigt trött eftersom jag kom i säng väldigt sent igår eller ska man säga väldigt tidigt på morgonen kanske ;)

Idag har jag bara tagit det lugnt, kom hem vid 16 tiden och då stekte jag bara lite korv och åt så snart ska jag ställa mig och laga middag =) Jag tänkte göra en maträtt som jag och camilla kommit på alldeles själva som faktiskt är himlans god.
Jag handlade mat i fredags efter skolan så jag har allt jag behöver som tur är. Ja är dock vääldigt cola sugen men har ingen cola hemma så får se om jag kanske tar moppen eller promenerar ner till handlarn och köper en men vi får se hur det blir med det.

Jag ska strax platta håret och sen kanske sminkar mig för Jimmy och Marcus kanske ska komma hit men det är inte heller helt säkert. Men om jag inte orkar sminka mig så får dom väll se mig osminkad då. Ett stort steg för mig menmen man måste ta stora steg för att komma någon vart i livet eller något haha!

Jag kommer snart att lägga upp lite bilder från mobilen som jag inte hunnit med ännu så då har ni något att se fram emot.
I övrigt så vill jag tacka Julia för en helt underbar fredag!! Det måste vi göra om oftare!!
pusspuss<33

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0