Ny vecka, ny dag, nya tag =)

Idag gick jag upp vid 5 igen som varje månadag.
I skolan så fortsatte jag spackla väggarna och idag han jag klart =) så jag kunde börja måla taket men han bara med kanterna för sen slutade vi.
Så imorgon ska jag börja måla hela taket och det ska faktiskt bli kul så då har man något att se fram emot =)
Idag kom jag hem vid halv 5 tidern och då började jag med att tvätta och jag håller fortfarande på.. tråkigt men något som måste göras ändå ;)

Imorgon efter skolan så ska jag hem till camilla och titta på hur hennes rum har blivit och sen så ska jag få låna en träningsgrej av henne som jag får låna medans hon är i budapest, hon åker dit på torsdag.
På onsdag så ska jag förmodligen till min gamla skola och prata med min gamla musiklärare för han har en film på mig från när jag sjöng på elevkonserten som jag ska få.
Sen torsdag så ska jag förmodligen vara med emelie i stan. Så denna vecka är ganska så planerad men jag har faktiskt itne något bestämt i helgen än.
Juste någon dag ska jag vara med Julia också =D
Riktigt kul vecka faktiskt!! =)

Aja nu ska jag bada och sen ska jag förmodligen gå och lägga mig i sängen och kolla lite tv och sedan sussa =)
puss
<33

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0