kompiståget ;)

Idag va de skola igen *som vanligt* haha =)
VI började bredspackla och för er som itne vet vad det är så är de när man spacklar hela väggarna. Jag fick beröm för min spackling så då blev man ju lite glad tihi =) Dagen rullade på och det slutade med matte som gick väldigt bra faktiskt.
Efterskolan så åkte jag hem helt själv hela vägen eftersom camilla åkt hem tidigare från skolan för hon va förkyld.
Och när jag står på stationen så ser jag någon som jag känner igen och jovisst var det så, där stod Victor (stea) som jag inte träffat på över ett år utan bara hållt kontakten med på msn. SÅ vi hälsar på varandra och när vi står och pratar så kommer en till kille fram och säger hej och vi kramas och det bara rullade runt i mitt huvud för jag kunde itne komma på vem det var fast jag kände igen honom som fan! Och massa olika namn rullade fram och tillbaks i huvudet, och så frågar han: du kanske itne kommer ihåg mig? och sen säger han att det är Gustav och då minns ja ju så klart =) Vi hann inte prata så mycket för deras tåg kom precis men det var iaf jätte kul att träffa dom! Och det visar sig att vi förmodligen kommer träffas nästan varje tisdag på stationen så det blir ju lite roligare att vänta på tåget om man har några att vänta med.
Sen iaf så sätter ja mig på tåget och ser några från skolan som jag känner igen men bryr mig inte så mycket mer om det. Och när vi åkt ngn/ngr stationer så är det ngr killar som kliver av och visst var det Bob som klev av där så vi hade ju suttit på samma tåg också.
Sen när jag byter tåg i karlberg så är det jätte många från min gamla skola som kliver på tåget. Så det var verkligen en tågresa fullt med folk man känner/kände igen. så det var ju lite kul =)
Nu hemma har jag inte gjort något, jag kollar på top model och sen somnade jag i soffan till nästa program och sedan så väckte mamma mig när dom kom hem. Idag ska jag försöka gå och lägga mig i tid iallafall.
Det tar verkligen på en att gå och lägga sig vid 12 gå upp vid 5 och sen arbeta hela dan i skolan och sen åka hem. Man känner i hela kroppen att det är ansträngade, alltså inte jobbigt men man blir trött i hjärnan om man säger så haha =)
Sen är jag fortfarande förkyld som fan men jag hoppas verkligen att det går över snart! hatar att vara förkyld! jaja=)


Idag ska vi säga GRAAAATTIS till Christian som är en av mina kompisar =) Så ALLA säg grattis så hälsar jag det till honom! och gör det NuNuNu!!! =)
puss<33

Kommentra
Jag har talat: Jonna

Hello gå in o läser om er skola på din blogg. Camilla e inte lika flitig nu då du smittat henne. Hoppas ni får en skön helg på landet.

2008-09-06 @ 00:49:59

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0