Karlsson på taket snodde min potatis!! :O

Tror fan aldrig jag skrattat så mycket i skolan som jag gjort idag alltså, jag och camilla hade så gaalet kul.
Iaf på lunchen, nu kommer ni inte fatta någonting för det var bara kul om man själv var med om det men jag tänker skriva det i alla fall =)
Det var äcklig mat idag, någon sorts gryta som såg ut som diare helt seriöst så jag och camilla bestämde oss för att käka potatis och sallad. Så hon la upp två potatisar till mig och två till henne och sedan gick vi vidare till sallads buffén.
Jag kollade bort åt ena hållet en snabis och när jag titta tillbaks på tallriken igen så fanns det bara en potatis där :O Och min första tanke var: Vart FAN är min potatis!!!?:O   hahaha och hur många gånger om dan tänker man så liksom ;)
Och sen kollar jag åt sidan och ser min potatis ligga där rullandes på golvet och självklart brast jag ut i skratt och camilla kunde först inte förstå vad jag skrattade åt tills hon såg min tallrik som saknade en potatis och sen såg potatisen på golvet så självklart började hon också skratta och vi skrattade säker oavbrutet i minst 15 min innan vi äntligen kunde börja äta, så alla som vi satt med i maten orkade inte vänta på oss så dom gick haha!
Men när vi väl ätit klart så gick vi till speglarna strax utanför matsalen för att kolla att man såg helt ok ut och för att kolla så att man itne har något mellan tänderna precis som vi gör varje dag men idag var det annorlunda för när vi kommer fram till speglarna så står det två killar där och ena sr EXAKT ut som Karlsson på taket!!!
Så jag och camilla vänder oss mot varandra och exakt samtlidigt säger vi: Han ser ut som karls... sen hinner vi inte längre förens båda börjar asgarva!!!(igen!) Hahahaha båda sa exakt samma sak också, och ni kommer aldrig kunna förstå hur lik karlsson den männiksan var förns ni ser honom! haha!
Aja resten av dan var vi rätt så spralliga och vi käkade samanlagt 4 klubbor idag så vi har kommit fram till att jag och camilla är klubbomaner =)

Efter skolan så var jag men Joakim som jag inte träffat på 1-2 år så det var riktigt kul att träffa honom igen =)
Efter det så åkte ja hem till Camilla där jag är nu, patricia och nicke var också härmen nu e bara camilla och nicke kvar. (och jag såklart)
Jaghar iaf haft en grymt kul kväll =) eller aa hela dan har faktiskt varit grymt kul!! =D
Och jag har somsagt precis prata i tele med Ville i ca 3 timmar och vi har snackat om MASSA olika saker, riktigt kul det också =)
Men nu ska jag typ göra mig iordning för kvällen så godnatt!
puss<333

Kommentra
Jag har talat: Camilla

hahahahhhahahah OMG! Kommer aldrig att glömma det där asså! =D

2008-09-28 @ 19:11:48
URL: http://camillabuhl.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0