Jävla mobil!!

Nu är min mobil trasig för 3:e gången om det till och med inte är 4:de gången!
Dom har bytt precis allt på telen redan så för dem som lagat den hade det varit enklare att bara ge mig en ny tele.
Menmen någon gång i vecka ska jag alltså in och lämna in tele IGEN! men jag hoppas på att dom inser att det är något som itne stämmer med det så att jag får en ny istället..
Och då hoppas ja även på att jag ka få den i den rosa färgen men de får ja väll se hur det blir med det..
Jag har ju all musik och sånt på mobilen så det blir ju itne direkt så kul att åka 90 min till skolan och sen lika långt hem igen varje dag utan musik heller så..
Menmen..


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0