I skolan.

Sorry att jag inte skrivit på några dagar men jag har varken haft tid eller lust. Har varit så trött när jag kommit hem så jag har bara tagit de lugnt. Menmen. Igår så var jag i stan med emelie, saga, alexandra och timm. Det var jätte kul faktiskt så det tycker jag att vi gör flera gånger:) fast att träffa timm(mitt ex) var väll inte så kul direkt. Just nu så sitter jag i cafét i skolan och skriver blogg från mobilen:) det är ca 20 min kvar tills vi börjar, då har vi svenska och tiden går grymt segt!

Ikväll ska jag vara med Julia, har inte träffat henne på grymt länge så vi ska ha skit kul!
Fast först måste jag handla mat och sen städa akvariet men efter det tar jag moppen till Julia =)
puss<3

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0