helg i skärgårn

På fredan efter skolan så åkte jag och camilla till norra stavsudda där vi på lördagen skulle jobba. Vi skulle måla ett hus åt hennes morfar göran. Men när vi vaknade på lördan så var det inge bra väder..
Det regnade och var mulet så vi gick itne ner till Göran fören ca halv 12. Det var fortfarande regnigt då så vi konstaterade att det inte gick att måla.
Men istället så fick vi köra över några saker till hans andra hus och lasta ombord där och sen lasta på nya saker som skulle tillbaks och köra tillbaks dom och sen lasta i land och sen gick vi och kastade några saker och lite så.
Efter det fick vi betalt och så fick vi lite fika =)
Göran erbjöd sig att skjutsa oss till ett ställe vi kan ta bussen ifrån så vi kan åka hem, så vi gick och packade sen åkte vi ngr vändor med Camillas moppe bara för skojs skull och sedan så hoppade vi ner i båten också skjutsade Göran oss=)
Bussen stod inne när vi kom men vi skyndade oss att köpa chips och cola att ha på bussresan tihi (a)
Sedan åkte vi hela vägen hem och hemma har jag städat, bytt sängkläder, tvättat, badat och lagat mat =)

Imorgon så ska jag, camilla, nicke och hampus ha filmkväll hos camilla och sen ska jag sova där, så det ska bli kul =)
nu ska jag kolla lite på tv och sen sussa.
pusspuss<3

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0