Du vet itne vem jag ää!?

Igår kväll var jag och camilla med massa andra kompisar och hade kul, eller aa ibland var det kul och ibland inte så det var en helt okej kväll men det blev väldigt mycket gående så de va som ett litet träningspass haha! eller hur Millan?  ;)

I alla fall så när vi var påväg hem och skulle kliva på bussen så är det en tjej som står och typ trycker sig mot camilla så hon vänder sig och och säger vad håller du på med, ta de lugnt. Och då börjar tjejen kaxa lite och säger att det är typ kiss på marken och hon inte vill stå i det och då säger camillam nähä men ställ dig bakom det då..
Sen var det inte så mycket mer med det så vi kliver på bussen där vi träffar 2 killar som böjar prata med oss och när vi kliver av åker dom vidare men tjejen som kaxade med Camilla kliver av och hennes kompis också, sen börjar dom fråga massa frågor till Camilla som t.ex. om hon bor här och vad hon heter och massa sånt och är riktigt omogen i mina ögon.
Hon försöker knäcka Camilla genom att säga saker som: du går på droger va och mår dåligt och massa sånt men Camilla står bara och säger mm aa precis och massa sånt så tillsist har dendär tjejen inget att säga så vi börjar gå igen och då börjar dom fälje efter och säga att dom ska se vart vi bor och massa men vi brydde oss inte så mycket ocgh fortsatte bara att gå vidare och tillsist så gav hon upp.
Och på tal om rubriken så kommer jag alltid ha det på hjärnan för när Camilla började kaxa emot så sa den där tjejen:
- Du vet inte vem jag ää?? och då höll jag på att börja as garva för de lät så sjukt och patetisk och som att hon vet vem camilla e då?? nej stackars människa asså.!
Det ända den tjejen visade va ju inprinsip att hon var omogen och patetisk och inte hade något att komma med..
menmen de bara synd om sånna människor som itne har bättre självförtroende än att försöka trycka ner andra människor så dom själv ska må bättre så haha!
Annars har denhär helgen varit jätte bra tycker jag och hoppas att det blir fler lika roliga och mysiga helger =)
puss<33


Kommentra
Jag har talat: Camilla

hahahaha! Jag bara skrattar åt den där stackaren asså! Man börjar undra hur hon har det hemma...

menmen. "Du vät intä väm ja ää!!" =D

2008-09-28 @ 19:13:56
URL: http://camillabuhl.blogg.se/
Jag har talat: Nenne

lite dålig uppdatering här tycker jag ;)

puss puss <3

2008-10-04 @ 18:43:46
URL: http://jageliten.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0