Dikt till Camilla buhl =)

Du är min syster och jag älskar dig,
för mig är du alltid en underbar tjej!
Du är alla vackra färger på en palett,
och när något känns fel kan du vända det rätt.
För att beskriva dig behövs dom där orden som inte finns,
du är den man alltid minns!
Du är min livsglöd och lust,
utan dig skulle det bli tufft!
Du är det dyrbaraste jag har
och utan dig skulle jag inte klara många dar.
Ja du har alltid varit min vän och jag vet vart du står,
du är den som är kvar när dom andra går.
Du kan sången och texten i all min musik...
och för mig är du helt speciell och unik!
En sak är säker och det lovar jag dig,
att alltid kommer du vara viktig för mig!!
Jag älskar dig för den du är
och du ska vet att jag alltid kommer finnas här.
Jag kommer alltid ställa upp under vått och tort
även när allt bara känns grått.
Om du någon gång är i nöd så kommer du alltid att ha din tvillingsyrras stöd!
Du är som plåster på såren och det är du som hjälpt mig genom alla dessa åren!
Vårat skratt tillsammans är underbart och du ska veta att för dig kommer jag aldrig känna något hat!!
Du är min andra halva,
och miljoner gånger bättre än en salva.
När man tänker tillbaks på alla våra 16 år är det nästan så man fäller en tår.
Älskar dig hela livet ut, SLUT!
<33


Kommentra
Jag har talat: Jonna

Snyft! Många tårar av glädje jag fällde när jag läste din dikt. Du e en sann vän du! Jag älskar dig för att du finns för Camilla i alla väder.

2008-09-27 @ 22:26:25
Jag har talat: Camilla

Aoow, Du är för gullig syrran! Älskar dej oxå!

<3

2008-09-28 @ 19:12:41
URL: http://camillabuhl.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0