Chillkväll =)

Jaa igår hade vi lite chillkväll här hos mig och det var faktiskt riktigt kul =) det måste vi göra om eller hur?
Jag och camilla fick skrattanfall flera gånger och vi hittade även massa gamla kort på oss och brev vi skickat till varandra, och guud vad det väckte minnen =D
Och sen va vi på lite bus humlr så vi hämtade en madrass som vi åkte med i trappan haha, riktigt kul var det ;) och det är sånna vi är jag och camilla.
Jag orkar itne skriva så mycket om kvällen mer ön att vi hade skit kul faktiskt;p
Sen sov camilla, nicke och hampus kvar här och nu på dagen har vi bara tagit det lugnt och varit riktigt onyttiga ;)

Ikväll så kommer mina syskon hem =) Jessica och Jeanette som har varit i grekland i 2 veckor. Dom är säkert jätte bruna nu ju :O haha!
Vi ska iaf äta tacos hela familjen och sen ska vi väll kolla på tv eller något.
Sen ikväll ska jag faktiskt gå och lägga mig tidigt eftersom det är ny vecka imorgon och det betyder att jag ska upp klockan 5..
puss<33


(bilder kommer sen)

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0