Bowling! =)

Aa idag var vi somsagt och bowlade med klassen =)
Vi skulle mötas vid slottsbacken utanför slottet klockan 12. Jag och camilla åkte till kungsträgården där vi sedan skulle gå men vi var itne 100% säkra på vägen så vi skulle fråga en gubbe som satt vid busshållsplatsen men precis då så kommer bussen så vi frågar busschaffören hur man ska gå, och vi hade sån tur att det var nästa hållplats så vi kunde åka buss istället.

När alla var samlade så gick vi en "rundtur" i gamla stan och Lennart våran mentor berättade om massa saker, inte så roligt direkt för ja tkr inte om historia och saker från förr menmen de va bara bita ihop =)
Vi kom iaf tillsist till Mc Donalds där hela klassen fick äta och skolan bjöd ;)
Det blev lite stressigt eftersom vi fick våran mat vid 13:10 och vi skulle vara i bowlinghallen som låg en bit bort kl 13:30 men vi fixade det ändå.

Jag spelade mot camilla på bowlingen och hon vann GRR! haha, fast jag ledde faktiskt över henne ett bra tag och sen låg vi lika och sen gick hon om mig! Menmen som tur är så e man ingen dålig förlorare =)

Efter skolan så har jag bara varit hemma.. och alldeles nyss så har jag rensat familjens data från bilder och musik så jag har tagit bort ALLA mina bilder från den här datan och de va ca 1000 bilder vara av 2/3 raderade jag och så raderade jag ca 150 låtar eller något. Så vipps så gick denhär datan mycket fortare haha! Och man har hittat massa bilder man glömt bort och bilder på folk man inte ens vet vilka det är, så de e ju lite spännande ;) Det väcker iaf minnen att kolla igenom bilder.
Menmen nu ska jag torka och platta håret och sen ska jag sussa =)
godnatt allihopa=)
pusspuss.

En sak till bara, jag tror vi kommer bli en riktigt bra klass, det känns så iaf =)<33

Kommentra
Jag har talat: Jonna

Snygg framsida! Men lite nya fräscha bilder på dig kanske vore på sin plats!! Kramar många till en underbar tjej!

2008-09-10 @ 19:52:21

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0