Bilder från senaste=)

Jag orkar inte skriva så mycket om dagen, den har varit nästan precis som vanligt =)
Förutom att jag har pratat ut med Ville och nu känns det bra igen, hoppas det håller i sig bara! =)

Här kommer iaf några bildern från senaste som jag haft på mobilen ett tag=)

Mitt bås i skolan efter vi rivit ner tapeterna ;)


Haha var bara tvungen att ta en fjortisbild ;)


Nicke lite trött eller vadå;)


Min fina skulptur eller staty eller vad man nu säger =)


Ful bild tihi :) men iaf påväg till Norra stavsudda =)


Så söt och kelig=) synd bara att det börjar klia i näsan och halsen av katter =(


Tjockisar påväg hem ;)


Jag städade mitt rum feeett fint ;) Fast har inga tapeter på väggarna eftersom jag håller på att gör om, inga gardiner heller och sen e det inte hela rummet men ändå titta vad reeent och städat =)


Jag innan filmkvällen =)

Kommentra
Jag har talat: eemelie

DU ÄR BARA FÖR SÖTAST GUMMAN, <3 :)

2008-09-10 @ 20:26:42

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0