Va saru, saru saru saru.

I fredags så hade jag några kompisar här på kvällen. Det var jag camilla, viktor, ville, jimmy, gustav och marcus.
Det började men att vi kollade på idol eftersom jag och camilla ville se, men tror ni killarna ville sitta och titta eller?? nej givetsvist inte haha!
Så efter ett tag gick Marcus och Gurkan(gustav) nej för att kolla något på datan och givetsvis hittade dom karaoke maskinen och när Viktor hörde det så sprang han också ner och tog tag i micken och började flumma haha!
Sen tog jag fram några karaoke skivor så började han flumsjunga och verkligen bjld på sig själv, skit kul var det! =)
Sen hittade han något roligt på maskinen nämligen att det fanns eko haha!
Så sa han va saru i micken också ekade det och så garvade han och sa det om och om igen haha så  kul kan man ha liksom ;)
Jag kommer lägga ut bilder sen när Camilla skickat dom till mig=)
Iaf så drog dom väll runt halv 11 och då såg jag och camilla slutet på idol och sen kollade vi på fredag hela veckan, när det var slut så höll vi på att somna så vi tänkte göra oss i ordning för sängen men så började vi gama från kylskåpet istället haha! (a)
Efter det så gick vi iaf och la oss eftersom vi skulle upp klockan 11 dagen efter =)
<33

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0