Tillbaks på ruta ett eller??

Idag har jag inte gjort ett piss om jag ska vara ärlig. Eller jo jag har badat men det är välll det ända, fast behövde nog en slappdag faktiskt..

Nu till rubriken då.. Ni som har varit med och läst bloggen från början kanske kommer ihåg att ibröjan skrev jag mycket om att jag hade ont i huvudet och hade haft det varje dag i ett halvår och gjort massa tester och sånt vilket var väldigt jobbigt, och tillsist fick jag gå till en sjukgymnast där jag fick akupunktur och då gick huvudvärken över. Och allt har vart bra och jag har varit jätte glad för det.. Tills nu :/ tror nämligen att det är påväg tillbaks igen! Usch..
Men ska ju gå till sjukgymnast igen för mitt knä här snart och då ska vi även prata med henne om huvudvärken för det är nämligen samma sjukgymnast, så förhoppningsvis hjälper det med akupunktur igen och att det går bort relativt fort så jag inte behöver ha ont varje dag i ett halvår igen för det var riktigt jobbigt både fyskiskt och psykiskt.
Aja de är väll allt jag har att säga för nu ska jag sova godnatt puss<33

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0