Till salu!!

Jag säljer en Nokia 1650 för 150 kr, säg till om du e intresserad. Det är aldrig använd och förpackningen är inte ens öppnad.
Mobilen har inte så många funktioner men är perfekt att använda som exktra mobil när ens riktiga gått sönder eller att ha i väskan som en extra tele om den vanliga skulle ladda ut eller något.
Klicka på länken under så kan ni läsa mer om telen =)
http://www.pricerunner.se/pi/1-961756/Mobiltelefoner/Nokia-1650-produktinformation



Sen måste jag tillägga en sak eftersom jag har en lika dan tele som extra mobil när min riktiga går sönder eller knasar och det är att Nokian har sudoko bland spelen riktigt kul faktikst tihi =)
Men det är bara höra av sig om ni behöver veta något mer
puss!
<33

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0