Stressigt stressigt.

Nu är nästan allt klart för imorgon, bara det att den sista tvätten inte torkat än så kan ju inte packa klart ikväll.
Imorgon ska jag gå upp klockan 9 för att ta bussen klockan 10:53 och åka till min syster jessicas jobb där jag ska hämta min Kamera som hon och andra syrran lånade när dom var i Grekland.
Sedan ska jag hem för att packa klart, fixa mig helt iordning, ta hand om dom sista sakerna för att sedan åka hem till Camilla så att jag är där vid kvart i 3 och sedan kommer taxin kvart över 3.
Så det känns som det kommer bli väldigt stressigt somsagt, men jag tror att allt kommer lugna sig när jag väll kommit hem till camilla som tur är =)
Jag är faktiskt jätte rädd för att glömma något viktigt typ som att ja skulle glömma pengarna eller något sånt som behövs, eller typ legget får då får ja inte åka med haha (a) menmen förhoppningsvis får jag med allt =)
Nu är reklamen i 40 year old virgin snart slut så ska lägga mig i sängen och fortsätta kolla. och om ni har tur så hinner jag skriva ett inlägg imorgon innan jag åker till camilla eller när jag kommer hem till henne annars så blir det ju hejdå nu..
puss ha det så bra alla =)
<33

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0