sovmorgon!!

Idag sov jag till klockan 12 och guuuuuuud så skönt det var!! känns verkligen hur mycket jag behövde den sömnen alltså!!
Så nu är jag ganska utvilad och det är ju bra för ikväll ska jag hem till Julia där vi ska kolla film tror jag och prata =) Mysigt det komemr att bli! Saknar ju den glada pricken. Ska försöka ta lite bilder men Jessica har somsagt min kamera, hoppas hon jobbar idag för då kan jag åka förbi där på vägen och hämta den =)

Nu ska jag hitta något att stoppa i magen och sen får jag se vad jag hittar på =)
Aik vann hockeyn igår mot Almtuna IS med 3-1 och vi spelade bra, och idag så möter vi ju IFK Norrköping i fotboll så får se hur det går, men ska jag vara ärlig så e det mest tur man hoppas på nu, för våran sessong har verkligen inte varit något vidare iår menmen man ska aldrig ge upp hoppet =)
puss<33

Kommentra
Jag har talat: craas

Wooow, gnaget!! :D

2008-10-19 @ 20:31:19

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0