Söndag.

Aa i söndags blev ju somsagt ganska så mycket knas och veckan såg inte ut att få ett bra slut direkt heller men på kvällen så drog jag och camilla iväg på bio istället och det var riktigt kul och mysigt =)
Vi såg filmen patrick 1,5. Den var bra fast den hade kunnat ha ett bättre slut menmen är nöjd med filmvalet ändå =)
Det va ju sååå länge sen man var på bio!!

Idag så har ja varit i skolan och vi har nu gått ner på bygg där vi ska vara i 1 månad och fan ja tröttna redan efter 10 min! faaan vad tråkigt det är!! Men imorgon så kanske Niklas som går i 2:an byggprogramet ska komma och hjälpa mig lite(a)

Efter skolan så skulle ja och camilla träffa 2 andra i stan på cafét vetekatten där vi skulle ha ett litet möte om kryssningen jag och camilla ska på, och guuud det var så gryyymt!! mkt bättre än vad jag hade trott!! man kunde bara itne sluta le!!
Just nu kan jag inte berätta om det men ska skriva mer någon annan dag för nu ska jag gå och sussa.
puss<33

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0