snart blir det nattinatti.

Har precis kommit ut från duschen och sitter nu med handduken i håret och väntar på att camilla ska skicka bilderna från i helgen.
Klockan är ju somdagt snart 23.00 så får se hur många jag hinner ta emot innan jag känner att jag måste sova.
Det är ju måndag imorgon igen så då börjar jag 8 som vanligt det vill säga att jag ska gå upp klockan 5 sucksuck menmen så äre.

Efter jag skrivit förra blogginlägget så blev jag galet sugen på godis :O så jag var bara tvungen att gå ner till handlarn och köpa lite att smaska på denna söndagskväll =)
Det fick bli en gott&blandat påse och lite choklad.
Jag åt en god middag (wook) och sedan satte jag mig vid datan och pratade med kompisar och tjockade mig med godiset och coca cola =)

men nu dka jag ta emot lite flera bilder och sen ska jag joina min kudde men ha det bäst!
puss<33


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0