Piff&Puff

Måste bara säga en sak tihi. Jag och camilla har fått nya smeknan, vi sa ju förut att vi var B1 och B2 men folk i skolan kallar oss för piff&puff så det är vi nu för tiden =) De va lite roligt när Steffe slängde ut sig kommentare:
-Nej men titta piff och puff ;o Och idag ser dom nästan lika dana ut haha!
Det roliga var att vi inte ens pratat med varanadra vad den andra skulle ha på sig det bara blev att båda hade lika dana skor, svarta leggings, vita benvärmare, och båda hade lika dan tunika fast hon har mörkblå och jag svart.
Det var näst intill pinsamt när vi såg det på tåget, Men vet ni?? I don't give a shit om vad andra tycket, jag är den jag är och kommer alltid att vara =D

Piff är jag och Puff är camilla =)


Kommentra
Jag har talat: Elina

jag & camilla är piff & puff annars

2008-10-17 @ 23:57:52

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0