Nystädat =)

Nu har jag precis storstädat hela rummet och bytt sängkläder=) Skit fint blev det. Väntar just nu på att golvet ska torka så att jag kan gå in där igen..
Jag har precis tvättat klart första maskinen tvätt och har precis slängt in andra maskinen =) Jag hade ju tänkt att packa när golvet var torrt men kom på att nästan alla kläder jag ska ha med mig hänger ju på tork :O Så jag får nog ta och bada först sen äta middag och efter middagen får jag väll ta att packa istället då.
Imorgon ska jag nämligen packa ner det sista och sen ska jag åka till min systers jobb och hämta min kamera som hon har lånat. Så jag kan ta massa kort sen när jag är borta.

Först va de ju tänkt att jag och camilla skulle ta med en laptop så vi kunde skriva blogg under dagarna när vi har tid över men det blir inte så utan jag skriver antingen på torsdag när jag kommer hem eller så får det bli på fredag när jag vaknar =)
aja nu tror jag att jag ska tappa upp ett bad och gå och gör mig ren också ;) haha
pusspuss<33


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0