Nya skor igen =)

Idag så rullade skoldagen på som vanligt och gick ganska så snabbt faktiskt =)

Efter skolan så åkte jag och camilla till stan där vi tittade på skor, jag köpte ett par långa skor med klack och camilla köpte lika dana för dom var så fina och sköna tyckte båda =) det var på skopunkten så eftersom båda köpte skor så tog vi ett par på köpet som vi ska dela på =) vi gick runt och runt för att hitta ett par men givetvis såg vi inga vi direkt fastnade för men sedan hittade vi ett par ballerina skor som vi tyckte var fina, dom är dock finare i verkligheten än på bild.


Efter vi handlat skor så åkte vi till sundbyberg till filmkedjan där Ville och Chrille extra jobbar. Vi skulle hämta pengar som Chrille var skylldig mig men vi blev kvar där ett tag.
Efter det så följde jag och Camilla med Ville som skulle käka medans Chrille åkte iväg på träning.
Sedan skulle ville hem så han och jag stod på busshålssplatsen och pratade lite tills hans buss kom sen var det bara att sätta sig på tåget och åka hem till en god middag som väntade.

Nu har jag precis duschat och ska strax sova =)
puss<33

Kommentra
Jag har talat: Camilla

Ja, dagen gick fort. Men den var bra!

NattiNatti <3

2008-10-09 @ 22:03:55
URL: http://camillabuhl.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0