Mysig kväll =)

Nu har jag precis kommit hem från Julia =) Vi hade riktigt mysigt och kul tycker jag.
Det började med att vi satt i hennes säng och pratade bara, sen var båda väldigt hungriga så vi bestämde oss för att gå och köpa mat, det fick bli kina mat =) Vi beställde hem och hemma satte vi på musik och började äta och pratade.
Vi hade mycket att prata om då vi inte setts på ett tag nu.
När vi ätit klart så satt vi kvar ett tag till och pratade och sedan började vi kolla på film, det fick bli mean girls, en riktigt bra och rolig film det =) Har ni inte sett den så borde ni se den! Iaf tjejer =)

Nu ska jag bara göra mig iordning och sen gå och lägga mig.
Tack för en underbar kväll Julia.
Och godnatt alla andra <33

Kommentra
Jag har talat: emma

Hejsanhej, fin blogg du har, kul att läsa, verkligen! :)

2008-10-19 @ 10:51:52
URL: http://enannanemma.blogg.se/
Jag har talat: Julia

underbart kul att få träffa dig igen gumman :)

2008-10-19 @ 21:39:34
URL: http://juliavonsydow.devote.se

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0